Wiadomości

wtorek, 3 stycznia 2012

CIĄG DALSZY MOICH PODRÓŻY

Każdemu kto chce sie wybrać na wycieczkę zagraniczną polecam własnie objaz Egipt z Jordanią. Była to nasza pierwsza wycieczka i długo będzie gościła w naszej pamięci. Bardzo polecam Petrę bo naprawdę warto zobaczyć kamienne miasto.Robi ogromne wrażenie.

Muszę powiedzieć , że nawet lepsze niż piramidy w Gizie. Jestem przekonany , że każdy kto zdecydeje się i pojedzie nie bedzie żałował. Gdy człowiek wejdzie na sam szczyt góry i stanie na samej krawędzi tak jak ja to zrobiłem , będzie wiedział o czym mówię.

Na górę można wejść na dwa sposoby : albo wejść samemu albo wjechać na osiołku.Tego drugiego sposobu nie polecam ponieważ osiołki wchodzą tylko do pewnego miejsca i dalej nie ma siły aby poszły.Gdy ludzie zeskakiwali z osiołka to ten , sam zchodził po swojej zapamiętanej trasie. Ja tak stałem i przyglądałem się jak te osiołki zchodzą. I muszę powiedzieć , że mam wielki szacun dla zwierzęcia ponieważ stopień po stopniu kopyto w kopyto zchodziły po tej samej trasie oczywiście same bez przewodnika bo przewodnik zostawał na dole.Osioł (niby zwierzę uznawane za głupie jak w przysłowiu " Głupi jak osioł " ) to sam byłem świadkiem jak tęgi pan wsiadł na zwierzaka a ten - zapomnijcie żeby się nawet ruszył.Niestety gościu musiał sam wchodzić do góry co wcale nie było łatwe. Ja nawet nie próbowałem korzystać z tej taryfy dłaczego ? - może się sami domyślicie. Aczkolwiek lubie wyzwania i radziłem sobie sam.
Ale muszę powiedzieć , że w naszej grupie było starsze małżenstwo koło siedemdziesiatki a napewno grubo po sześćdziesiątce i niejeden młodszy wysiadał przy nich.Ogromny szacun dla tak wiekowych podróżników.
A taka policja pilnowała prządku przy zwiedzaniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz